بهترین روغن ها برای پرپشت شدن موها


امروزه محصولات متنوع و بسیاری در بازار موجود هستند که اکثر تولیدکنندگان آنها ادعا می‌کنند، استفاده از این محصولات در مدت‌ کوتاهی موجب پرپشت شدن موی سر می‌شود.

امروزه محصولات متنوع و بسیاری در بازار موجود هستند كه اكثر تولیدكنندگان آنها ادعا می‌كنند، استفاده از این محصولات در مدت‌ كوتاهی موجب پرپشت شدن موی سر می‌شود. بخش عمده‌ای از این محصولات، روغن‌های مو هستند. تنوع این محصولات در اكثر موارد باعث می‌شود كه مصرف‌‌كنندگان در انتخاب گزینه مناسب و موثر به اشتباه بیفتند. شما هم اگر به دنبال چاره‌ای مناسب و بی‌ضرر برای افزایش رشد موهایتان هستید، می‌توانید با مطالعه این مقاله به اطلاعات مفیدی درباره بهترین و مفیدترین روغن‌های طبیعی برای رشد مو دست پیدا كنید.

متخصصان پوست و مو در این مقاله تاكید كردند:
- روغن خالص دانه انگور، تركیبی فوق‌العاده موثر برای فعال‌سازی مجدد رشد پیاز مو است كه با ماساژ دادن آن روی پوست سر می‌توانید به تاثیر سودمند این روغن پی ببرید.
- روغن كرچك نیز بامقاوم سازی و تقویت گردش خون در پوست سر، مواد مغذی را به پیاز موها می‌رساند و درمقاوم سازی و تقویت رشد موها موثر است.
- روغن جوجوبا كه در عطاری‌ها موجود است نیز ماده‌ای موثر برای فقط رطوبت موها و مراقبت از آنها در برابر آسیب‌های خارجی است.
- به علاوه ماساژ روغن نارگیل هفته‌ای یك بار روی پوست سر هم ریزش مو را كنترل می‌كند و هم در رشد موهای جدید نقش مطلوبی دارد.
- یكی دیگر از موارد بسیار مفید برای رشد موها، روغن رزماری است كه موجبمقاوم سازی و تقویت خون‌رسانی به پیاز مو می‌شود و در عین حال خواص ضد سرطانی فوق‌العاده‌ای دارد.
- روغن زیتون نیز بهترین گزینه شناخته شده برای رشد موها است چون ریشه‌های مو را به خوبی تغذیه می‌‌كند و برایمقاوم سازی و تقویت رشد تارهای مو موثر است.
 

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت16:14---21 خرداد 1392
سلام مرسی از ایمیلت وبلاگ ما مال مدرسمونونه نمیشه دست من نیست وبلاگتم عالیه باریکلا

فرزند شهید
ساعت13:50---20 خرداد 1392
سلام من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کنین

parisima
ساعت12:30---20 خرداد 1392
سلام
مرسی ک ب وبم سر زدید....لطف کنید منو با اسم وبم لینک کنید...
بازهم بیان...خوشحال میشم...


آرش
ساعت11:04---20 خرداد 1392
سلام
وبلاگ جالبی داری به منم یه سری بزن و نظر بده و اگه مایل به تبادل لینک هیتی منو با عنوان شوک لینکم کن و خبر بده تا با هر عنوانی که دوست داری لینکت کنم خوشحال میشم بهم سر بزنی منتظرم مرسی بای.


Alibull
ساعت10:17---20 خرداد 1392
لینکتون کردم.از سیستم اتوماتیک نتونستم تبادل کنم.لطفا من رو با اسم وبسایت رسمی هواداران پیت بول در ایران لینک کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 20 خرداد 1392